För jag gillar fan inte dig

Har inte haft lust att skriva alls dom senaste dagarna.
Egentligen har jag bara sett scrubs då jag har varit hemma. Jag har inte mått så bra varken igår eller idag så skolan har inte riktigt blivit av, men jag tror nog att jag måste dit imorgon, kände inte peppen där men.
Orkar inte riktigt lägga in en massa bilder heller, om ni vill se så kan ni kika in på min bilddagbok.

Nu blir det antingen ännu mera scrubs eller så blir det matte. Jag vet vad det lutar mot men matten måste göras då vi har prov på torsdag.
Jag skriver mer sen, puss!♥




Stjärna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Puss på min stjärna! :) Förlåt för att jag väckte dig i morse :P

2009-02-17 @ 17:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0