Only you

Mitt hjärta kommer hem imorgon och jag är lycklig!!!!!
Så imorgon blir kortdag, träffar min baby på busstationen såfort hon kliver av här i skell.
Funderar på att sova nu så får jag träffa henne fortare♥


Annars så börjde den här dagen inte så roligt men har bara blivit bättre och bättre hela tiden. Jag föll med cykeln så min fot gör ont, men det gör inget, jag är glad ändå.
Jag och Cia var till edda simmade. Det var härligt, men jag var trött från simningen igår^^ Sen delade vi på en ultragod pizza på viking där vi blev bjudna på kaffe och godis.
Efter det for jag hem och manglade lite innan jag for till johannes, jag han och simon såg nån film och hade trevligt.
Nu blire scrubs eller sängen, jag har inte bestämt mig än:)
Puss på alla! Idag är livet underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0