I always wanted to be

Sitter hemma och tar det bara lite lugnt en stund, på en liten stund så far vi och plockar upp Anna och Stina, efter det far vi till coop för att köpa mat och sötsaker osv. Sen blir det raka vägen till träsket.
Idag har varit en rätt fin dag, fick tillbaka psykologiprovet och det gick mycket bättre än vad jag trodde. Allt har som gått min väg idag. Jens har varit en bra vän som vanligt, kan inte sluta skratta då jag är med honom.
Åt på subway gjorde jag också, inte helt fel någonstans.
Annars har det inte hänt så mycket, det har som bara varit mysigt^^
Och det blir ju inte sämre nu hehe.

Aja, nu ska jag se så att jag har med mig allt och så visar jag mig igen på söndag.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0