You can have me anyway

Sitter och fixar litegrann, ska snart upp och städa lite men jag var tvungen att vila mig en stund först:)
Så fort min mami kom hem så blev det snöskottning för hela slanten, det är jävlar i mig snöstorm här. Så då blev jag trött, efter det blev det palt till middag, jag orkade faktiskt inte röra på mig direkt efter men nu är jag snart fit for fight igen.
Ikväll blir det som sagt att umgås med Isa, vi ska nog vara med Simon också så det blir trevligt. Vars när och hur vet jag inte riktigt än eftersom min älskade lilla skitunge inte svarar i telefon<3
Äh, nu ska jag nog städa så jag tar mig iväg någon gång, puss på alla!♥


HAHAHAHA Snyggbrud_91 eller? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0