But the mouths of the people are dry

Usch, hade psykologiprov nyss, hade trott att det skulle vara ett litet läxförhör, men nej, det var ett prov, ett riktigt prov. Iofs så fick vi använda böckerna så det gick lite bra iaf, annars hade jag nog dött.
Hittills så känns dagen ganska bra, har kvar lite av glädjen jag fick av Isa igår och jag ska försöka dra ut på den så länge jag kan.
Ikväll så ska vi typ se på någon dansgrej tror jag, det kan nog endå bli trevligt, annars så ska jag bara ligga hemma och mysa på, det känns rätt skönt, är så jävla sliten nu.

Jag har börjat lyssna mer och mer på joshua radin, och varje gång jag lyssnar på honom så blir han snäppet bättre. Jag gillar sån musik rätt ordentligt.

Annars så peppar jag fortfarande på att hålla mig frisk. Får jag magsjuka så är jag körd.
Så håll tummarna för att jag inte blir sjuk babys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0