Du tar ju bara små små steg

Fredag idag, lycka!
Fast skoldagen är väl inte världens mest underbara, vaknade imorse och kom på att jag hade redovisning på psykologin idag, jag har inte ens tittat på det sen vi skrev det, men det gick bra endå.
Snart har jag engelska där det också är typ redovisning, och jag är så opeppad för jag vet att jag har skrivit jättedåligt.
Sist på dagen så har jag KuHi, och det kommer att suga för vi har en uppgift till den som vi inte har gjort, inte kommer att göra gissar jag.

Men, efter skolan så ska jag träffa Amanda för en fika, underbart! Ungjävlen drar på söndag så jag är glad att jag hann träffa henne en gång innan iaf.
Sen blir det väl hem och duscha osv, för ikväll så ska jag och Simon dricka och sådär:)

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men det ordnar sig, jag är trött idag och inte sådär lycklig som jag har varit de senaste dagarna. Vet inte varför men det blir nog bra.
Aja, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0