En annan tid, ett annat liv.

Haha såfort det blir skola så kommer bloggen igång igen, bara för att jag ska ha något att göra under hålen.
Jag har varit på skola i ca en timme nu och jag är gryyyymt less redan.
Jag vill hem och sova, sen vill jag supa och umgås med isa.
Påtal om Isa, hur fan ska jag klara mig utan bruden i 5 veckor? Jag kommer seriöst att bli knäpp.
Det blir att ta vara på helgen som kommer sen sakna tills hon kommer hem igen.
Inatt har jag sovit ca 3 timmar. Känner mig hyuffsat trött, men inte sådär grinig som jag brukar vara, gissar på att jag inte riktigt har insett att det är skola en halvår till nu.

Kommer nog mest att skriva under skoltid, orkar som egentligen inte, men jag har så pass tråkigt då vi sitter här vid datorerna i typ en timme att det är bättre än att bara sitta.
Inte för att jag tror att någon bryr sig om ifall jag bloggar men. Det är som inte så intressant men.

Idag så ska jag hjälpa min mami att stöka bort julen, sen ska jag lägga mig framför datorn hemma och kika på top model och somna i tid, förhoppningsvis.

Mitt jullov har varit underbart, helt enkelt underbart.
Jag har inte hunnit skriva, eller egentligen så har jag väl inte haft lust, jag har haft annat för mig.
Men det har varit alkohol, vänner och en massa annat mys.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag tycker att det är kul att du skriver i alla fall :)

2009-01-12 @ 13:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0