Even the best fall down sometimes

Blev less på allt det svarta så jag tvärgjorde om allt.
Är långt ifrån klar än men vet inte om jag orkar fortsätta ikväll. hoppas att ni står ut med att läsa ändå:)
Hur har eran södag varit då? Min har varit rätt så härlig faktiskt, egentligen så skulle jag och Cia fara och simma men det blev inget av så jag har mest legat och slöat, städat mitt rum har jag också lyckats göra! Klappar typ mig själv på axeln haha.

Hela den här helgen har varit great. Fredagen blev alltså öldrickning med Simon, det var fint, vi var hos honom och lyssnade på musik, såg på tv osv. Sen for vi till max där han bjöd mig på ett buremål och sen hamnade vi här och såg på scrubs tills vi somnade. Härlig kväll alltigenom.
Lördagen spenderades med Stina, vi pratade en massa, bakade lite kladdkaka och bara myste allmänt, sådär som vi alltid gör.
Hoppas att eran helg har varit lika bra.
Nu ska jag göra lite annat, puss!

Kommentarer
Postat av: lalalalarsan

Vad fint det blev här! Härlig kontrast till det svarta ;)

2009-01-26 @ 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0