I crash and I burn, maybe some day you'll learn

Jag förstår verkligen inte varför baby. Faktiskt.
Kanske är det bara jag som tar hårdare på saker än vad jag borde göra. Mest för att jag är rädd att jag ska förlora dig igen.
Äh, skitsamma.
Tillslut märker jag väl om jag är så viktig som du säger.

Igår var iaf verkligen bra. Vi var hos Mimmis bror, festade och hade det jättemysigt. Kom hem vid 4tiden, helnöjd med kvällen.
Idag har också varit helt okej, jobbigt att stiga upp kl10 för att fara till skolan bara. Men sen blev dagen bättre då jag fick umgås med Stina en stund.
Nu får vi se vad som händer.

Äh, nu ska jag fortsätta se på scrubs och sluta grubbla.

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

härligt att umgås igen hjärtat :)

2009-01-18 @ 18:13:43
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: I

Du betyder allt.

2009-01-21 @ 21:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0