Let's delay our misery

Jag orkar som inte idag. Allt jävlas och jag vill gråta.
Skolan kan ta sig någonstans och jag saknar Isa.
Hey babe, kom hem!
Jag önskar att jag kunde se framemot att få sluta och fara och träffa dig, då skulle min dag kännas lite lättare.
Iofs så ska jag träffa Simon så helt fel är det väl inte.


Vi sitter i en datasal och fördriver lite tid tills vi ska se en teaterföreställning, den börjar klockan 2 så som tur är är det inte så länge kvar. Jag peppar på att inte behöva ha engelska.

Annars så tycker jag att det är jävligt dålig stil att inte ens hälsa?
Ett litet jävla hej är väl inte så svårt att klämma fram?
usch, jag är så arg idag och det hela gjorde det inte mycket bättre.

Nu ska jag koncentrera mig på att få bort agget.
Ha en bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0