Livet består av lidande och leda

Helt ärligt så trodde jag att skolan skulle vara bra för mig, att mitt liv kanske skulle komma i ordning nu då jag tvingas stiga upp på morgonen och lägga mig på kvällen, då jag tvingas till läxor och rutiner.
Men usch vad jag är less redan. Jag går igenom hela dagarna och är så trött jag kan bli, har inte orkat göra något alls de senaste två dagarna, jag som alltid har något för mig, först på kvällarna blir jag människa igen men då är det ju meningen att jag ska gå och lägga mig. Så då ligger jag där och vrider på mig tills jag tillslut somnar, jag menar great att sova bort den enda tid på dygnet då jag faktiskt är pigg och sugen på att göra saker.

Menmen, hade psykologi B för första gången nu på morgonen, det var bra faktiskt. Hade Linda, som var min svenskalärare förut så jag är nöjd. Det kommer att bli en rolig kurs tror jag.
Aja, tänkte bara visa att jag lever. Nu ska jag kika runt litegrann:)
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vad kul att läsa psykologi B :) Det hade jag också velat läsa!

2009-01-14 @ 12:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0