Min lust är fri, men min frihet är bakom galler

Usch, kort natt inatt.
Jag är uppsvälld runt ögonen och har stora mörka ringar under.
Och så är jag röd i ögonen så det ser hela tiden ut som att jag ska börja gråta.
Det känns ju great.
Hela den här dagen känns inte så bra.
Eller kvällen kommer att bli bra, alkohol+Isa kan bara inte slå fel. Ungjäveln gör mig ju lycklig.

Har psykologi nu, grupparbete. Inte peppen. Jag känner typ ingen i min grupp, orkar inte försöka lära känna dem heller. De verkar väl snälla osv, men jag orkar som bara inte. Sen så jobbar typ alla tre jättebra och koncentrerat. Haha jag är ju som så duktig på det.

Haha det blir nog lyckat på lördag, vi ska hit till skolan och jobba på öppet hus. jag jobbar halt tolv tror jag att det är, innan det så ska cicci locka mitt hår och jag ska gå i roll. Jag kommer att vara en väldigt trött och sliten prinsessa som visar upp sig efter en partykväll och förmodligen mycket lite sömn.
Vet inte heller vad jag ska göra på lördagkväll, känner ångest inför det.
Planerna hittills är:
Öppet hus → Hem och äta → Umgås med Stina → ?
Måste hitta något att göra på kvällen, så ring om ni vill hitta på något:)

Känner mig gladare än igår iaf, så det är ju bra.

Aja, nu ska jag försöka jobba igen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0