När tystnaden blir till brus

Monologarbetet är igång, usch&fy&blä..
Men jag vet kanske vad jag ska göra, vi får se om jag pallar med att göra idéen som jag tänker på.
Psykologin gick bra tillslut, vi blev klara och så. På fredag är det redovisning, det ska nog funka.

Jag längtar tills lunchen, är hungrig som ett svin hehe.

Annars så känner jag lyckan.
Vet inte om jag är påväg att göra ett sånt där typiskt Lollomisstag som är jag grymt medveten om men ändå hoppar rätt in i det. Kan inte någon bara rädda mig från det jag för stunden tror att jag vill.
För just nu så känns det bra, men jag vet att om jag gör såhär så kommer allt att bli gryyyyymt jobbigt sen.
Äsch, jag får väl se helt enkelt. Hoppas att jag någon gång kan lära mig av mina misstag.

Nu ska jag fortsätta skriva litegrann. Puss!

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Vi två är inte så bra att lära oss av våra misstag verkar dte som (A) haha

tur att vi har varandra då iallafall<3

2009-01-21 @ 23:02:07
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0