Do this dreams have any meaning?

Måndag igen.
Ny vecka = Nya möjligheter?

Jag är inte så peppad på denna vecka av flera orsaker.
Bland annat att Isa är borta
Det blir nog inget supande till helgen
Och att jag helt enkelt inte har så mycket planer.

Trots det är jag ganska glad. Min helg var wonderful. Förutom att jag inte hann träffa min babygirl och säga hejdå. Men förutom det så var jag glad nästan hela tiden, jag hann festa och umgås med bra folk, jag hann också sova massor och bara vara med mig själv.

Och faktiskt så finns det roligt saker denna vecka också.
(Ja, jag använder min blogg till ett slags terapi för mig själv, att övertala mig själv om att livet är rätt så värt i slutändan)
Jag ska på föreställning på torsdag
Idag ska jag träffa Stina, iaf en liten stund
Ska kanske umgås med henne till helgen också
Jag kommer att få tid till scrubs, ljudboken osv.

Äh, idag är en bra dag. Jag tog mig lite mer än en timmes extra sovmorgon imorse.
Jag trodde att vi började klockan 10.10, men såg just då jag skulle fara att vi började 09.50 och det var just det klockan var just då. Orkade inte komma dit sent och måsta förklara mig så jag stannade hemma och såg två avsnitt av scrubs istället. Det kändes faktiskt mycket bättre.
Usch, har engelska nu, skriver på en grej som ska redovisas nästa lektion. Den ska vara 3-5 min lång, jag kanske är upp i lite över 1 minut. Och jag har helt slut på idéer. Det blir att jobba hemma med både engelskan och KuHi. Jag peppar inte. 

Mina drömmar fortsätter vara lika konstiga och jag kan som inte förstå vad de riktigt handlar om. Många andras drömmar kan ju som ändå ha någon slags mening som man kan förstå. Mina är bara...Konstiga. Jag menar, jag drömmer om att man ska sminka sig i armhålorna, att jag slår folk med granris som förvandlas till en handprotes då jag ska göra highfives osv. Men det är rätt underhållande, jag önskar bara att jag kunde komma ihåg mer av dem.

Usch, nu blev det här ett långt meningslöst inlägg.
Så nu ska jag försöka dubbla det jag har skrivit på engelska grejet (Lycka till till mig själv, det lär behövas.)
Puss på er, hoppas att eran dag blir underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0