I felt lost and found with every step I took

Sitter på skolan igen, det är teater och jag borde jobba med min monolog, har gjort lite ändringar och jag kan inte riktigt bestämma mig för hur det ska bli. Känner helt ärligt ingen lust att jobba, jag har inte lust med någonting.
Lyckan som har funnits konstant i två dagar nu dog någon gång nu under dagen.
Men äh, den kommer säkert tillbaka.
Vet inte riktigt hur det blir imorgon, jag vill festa men varken jag eller simon vet vars så vi får se hur det går.
Annars så längtar jag hem, jag orkar inte sitta här, orkar inte jobba med min monolog.
iaf så ska jag få träffa Amanda imorgon, så det blir inte helt fel.

Usch och fy vad jag saknar Isa. Jag vet att det blir mycket sånt men det är mycket så i mitt huvud. :)
Hon kommer iaf hem om två helger för att hälsa på, jag längtar!

Mitt huvud känns som att det kommer att sprängas vilken sekund som helst.
Jag önskar att jag fortfarande var rökare så jag kunde gå ut och ta en cigg och känna att allt blev bra.
Menmen, har jag bestämt mig för att sluta så ska jag sluta.

Skulle ju ha redovisning på engelskan idag också, men det blir imorgon så jag hinner ändra litegrann på min engelskasak. Hoppas att jag kan få den bättre.
Nu ska jag sätta mig någonstans och gnälla litegrann.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0