Dagen gryr

Sitter på skolan igen, vet inte riktigt hur jag känner idag.
Rätt glad är jag nog, men någonstans i magen ligger irritationen och ilskan och gryr.
Tur att det bara är en lektion kvar, sen får jag fara hem och vara för mig själv ett tag.
Ikväll blir det att fara och simma, jag hoppas att Cia kan följa, det blir nog trevligare om vi är två. Men jag far även om jag blir själv, känner mig peppad på att röra mig faktiskt.

Dagen har av och till varit rätt bra.
Jag hoppas att den fortsätter såhär, eller att den tillochmed blir bättre.
Om en vecka nu så är det bara en dag kvar tills min älskade Isa kommer hem. Om jag har tur så går tiden fort, jag vill träffa min baby nu!

Annars så börjar helgen bli fixad, skolan har nu i två dagar ändå inte känns riktigt lika jävlig som den brukar. Jag är rätt nöjd med livet faktiskt.
På lördag åker jag nog till finnträsk och tar en paus från det vanliga alkoholintaget. På något sätt känns det skönt.
Jag saknar mina gamlingar, även om det känns jobbigtjobbigt att vara hos min morfar. Jag hoppas att det funkar.
Äsch nu ska jag hjälpa cia. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0