I don't know what it is that you want but I don't think that I have it to give

Usch, det känns verkligen i hela mig att jag har haft lov.
Ska återigen skriva en muntlig uppsats på engelska, och jag som vanligtvis är rätt duktig på engelska kan inte få ner en enda mening utan att  kolla upp stavning och undra över meningsuppbyggnad. All min engelskakunskap har alltså försvunnit under lovet, eller jag kan prata, men skriva är ett helvete. Great.

Annars så känns allting helt okej, däremot så har allt lugnat ner sig sådär extremt mycket som jag var rädd att det skulle göra. Jag har inte varit utanför huset, förutom skolan då, på hela veckan. Just nu vill jag nog mest bara ligga hemma, eller egentligen vill jag inte det, men det blir så. Och det finns just nu ingen som tvingar ut mig.
Menmen. Tog perioden då jag gjorde allt slut så ska väl även denna period ta slut, även om jag helst skulle vilja att den tog slut nu.

Fast på fredag ska jag supa, vilket känns bra. Jag har varit suparsugen praktiskt taget sen förra onsdagen, alltså förra gången jag fick i mig den syndiga underbara drycken öl. Sen så får jag ju träffa min älskling då också, har inte träffat Isa på hela veckan och hon far på måndag tror jag att det är. Inte kul alls.

Nu slutar engelskan och lunch väntar.
Ha det så bra!
Puss!

Kommentarer
Postat av: matilda

I guess so. Men jag jämför mig hela tiden med andra=/

2009-01-15 @ 20:49:17
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0