Vi hånar det vi älskar och så dansar vi i ring

Jag och Cia sitter i D&T och gör ingeting alls, lyssnar på musik och tar det lungt.
Den här dagen känns bra, ska gå på engelskan men ska skippa sista lektionen. Jag har inte riktigt tid eller ork så jag tar första tidigdagen för iår hehe.
Sen ska jag börja fixa inför kvällen, känns bättre att kunna göra det tidigt då jag har rätt mycket att fixa.
Dagen hittills har varit rätt härlig, vi pratade bara på psykologin, sen på scenisk produktion så berättade Ylva om olika scener osv. Så jag har som bara kunnat flyta genom dagen.

Påtal om flyta så påbörjade jag och Cia våran simning igår. Från och med nu så blir det två ggr i veckan; Torsdagar och Söndagar. Jag är peppad faktiskt, jag tror att det kommer att bli roligt och jag behöver röra på mig:)
Känns inte jättemycket idag att jag rörde på mig igår, men det var ju bara första gången, nästan gång ska vi börja köra lite hårdare^^

Jag är däremot inte jättepeppad på engelska då jag inte har kommit lika långt på novellskrivandet som man ska ha gjort. Men äh, vadfan, så kan det gå ibland.

Nu ska jag kika runt litegrann, puss på er gullungar! Hoppas att eran fredag blir lika bra som min förhoppningsvis kommer att bli:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0