You said you hate my suffering

Usch, grupparbete är verkligen inte min grej. Jag vill jobba ensam och få välja själv hur allt ska göras.
Men det här ska nog bli bra det med hoppas jag.
Efter den här lektionen så är det ju bara teater hela dagen, det känns rätt bra, förutom att börja på monologerna, det känns skit.
Idag måste jag verkligen ta tag i skolarbetet då jag kommer hem. Engelskan och matten måste bli klara tills imorgon, jag orkar egentligen inte, men jag klarar nog det med tillslut:)
Igår var iaf en bra dag, jag hoppas att idag kan bli lika bra.

På något konstigt sätt blev det bestämt fest i helgen också. Det är som att jag inte kan säga nej då någon jag vill umågs med föreslår fest. Jag blir så peppad. Usch&fy, aja det blir nog inte att berätta för föräldrarna den här gången.

Nu ska vi snart börja skriva ihop faktan vi har så jag ska väl kolla så jag har nån ordentlig fakta.
Puss på er gullungar!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Har ni inte börjat på monologerna ÄN :-O

jag ska inte parta i helgen för en gångs skull, även fast jag kände litegranna för det då dom sa det. Kände att det kanske vore bättre att spara alkohol, plus att syrran kommer och ska umgås med henne :-)

haha men tror du inte föräldrarna fattar ändå? :D

2009-01-21 @ 10:44:38
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Matilda

jahaaaa :-D jag trodde du ba tänkte säga att du skulle dra typ till en kompis sen dricka dig redlöst för då kommer dom (dina föräldrar) ju märka.

2009-01-21 @ 11:09:13
URL: http://donotenter.blogg.se/
Postat av: Matilda

jaha... nämen linus osv :-) orre ville ju parta på lördag. duvet DOM vanliga=D hahahah

2009-01-21 @ 11:09:54
URL: http://donotenter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0