You’re the one thing that I’m missing here

Älskade lilla brud hur lyckas du, en dag som idag, få mig att inte kunna ligga stilla och ge mig världens största leende på läpparna? Jag älskar att jag har dig, du lyser verkligen upp mitt liv.



Annars så har min pappa fått magsjuka så jag går omkring och är rädd att trilla dit, nu är verkligen inte rätt tidpunkt. Men jag håller mig här på rummet och hoppas på att jag ska klara mig.
Jag och världens bästa mamma tog ett långt prat över en kopp kaffe idag, det behövdes och det gav mig en del att tänka på.
Jag och Cicci har dansat och lekt rätt mycket idag och jag är så lycklig över att jag har just min familj. Tack vare dem och Isa så har min pepp på livet kommit tillbaka idag.
Jag är tacksam över allt jag har, även om det inte alltid märks.
För visst älskar jag livet!♥

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

DU FÅR INTE BLI SJUK! ÄT VITPEPPAR!

2009-01-27 @ 23:16:56
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0