There's only one way I know how to do this

Ska strax fara iväg till emanuel för att umgås med Cia och folk, tanken var egentligen minigolf men det blev inget av, lite synd med det blir nog bra i alla fall.
Idag har jag börjat packa lite smått, har inte kommit så långt som jag borde med tanke på att imorgon blir en dag med rätt fullt upp men det ordnar sig. Jag ska nog hinna med allt. På torsdag far jag ju som sagt ut på äventyr och äventyret kallas storsjöyran. Jag är grymt peppad faktiskt.


Innan jag far ska jag hinna:
Packa
Träffa Simon
Fara till Thomas för att umgås och lämna lite grejer
Städa huset
Fixa mat att ha på bussen
Sova

Äsch, det fixar jag imorgon.
Håller mig upptagen, annars funkar jag inte just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0