Damn, I wish I was

Sitter återigen hos min Babydarling Isa, men just nu är hon och duschar så jag får underhålla mig själv en stund.
På en stund så ska vi hem till mig och då ska Simon också dyka upp sen blir det pepp, pack och mys.
ÅH TAGGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN!!!!!

Idag har det inte hänt så mycket, mest packning osv men humöret har varit på topp i alla fulla fall.
Om några timmar drar vi från den här sketna staden och äntligen hamnar vi någon annanstans.
Nu ska jag må bäst av alla i en vecka.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Ha det riktigt trevligt nu!! Glöm inte kameran :D Och spara packlistan till mig haha :D

2009-06-23 @ 20:37:03
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0