Du ska se att allt ordnar sig

Var ute på en långpromenad med Pålly och Johan, det började regna och var riktigt mysigt. Eller rättare sagt: Dom är mysiga och regn är mysigt, tillsammans blir det dubbelmysigt.
Klöste just mig själv bakom örat och det svider riktigt mycket.
Den här dagen har verkligen varit upp och ner och just nu vill jag bara att någon ska hålla om mig en stund.
"What would you say if I asked of you
- out of loneliness, out of loneliness
Could I be with you
Can I be with you"


Jag orkar inte riktigt med mig själv.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Jensmens

Could I be with you,

can I be with you?



Vi måste ju iallafall ha en filmkväll snart!? :)

2009-06-16 @ 10:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0