P&L torsdagen

Okej, nu ska jag försöka ta tag i det här med blogg, iaf tills jag far igen.
Det blev tyvärr inte mycket bilder alls från Peace and love. Först för att jag under alkoholens påverkan råkade radera alla bilder från första dagen och sedan för att jag insåg att batteriet inte var laddat ordentligt. Men det ordnar sig, har bilder på de mesta folken som vi umgicks med och på de två artister som var viktigast för mig.
Förresten, jag hade inte tidsuppfattning därborta, så saker som har hänt kommer nog inte i rätt ordning.

Till att börja med så såg jag den här karln två gånger och det var underbart, verkligen underbart!
Då han spelade "Kom ihåg mig då" på den andra spelningen så stod jag där med världens största leende och grät. Jag hade nog kunnat betala lika mycket för hans skull som för hela festivalen.

Här har vi Kalle(?), åtminstone tror jag att det var så han hette. Iaf en härlig kille som hade tält rätt nära oss så vi söp med honom en av kvällarna. Annars så var vi väl till deras tält lite då och då under hela veckan, roligt gäng.

 
Mina kära färkamrater under blev också fångade på bild.

Här kommer bilder på några sthlmare som vi umgicks rätt flitigt med, har nog inte bild på alla dock, men det får funka.

 
 
1: Räkan
2: Kullman & Deniz 
3: Alex & bakhuvudet på Adde
4: Snäll kille som jag aldrig lyckades komma ihåg namnet på xD


Jag tror att det här var Kung Asfalt, minnet är lite blurrigt men det skulle iaf förklara varför jag har den här människan på bild. Vi var påväg från någonstans då någon ropar att vi ska komma och slå oss ner på Camp Asfalt, vilket vi gjorde. Det var rätt mysigt, vi blev rätt mycket folk och den här människan var alltså kungen över det hela.

Jesper! och en del av en rätt sliten jag xD
Jag tror att detta är på Camp Asfalt. Jesper var iaf rätt bäst.

Jag tror att det där är allt från torsdagen, nu ska jag ta tag i lite städning så kommer bilder från de andra dagarna senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0