And the world’s got me dizzy again

Har så mycket jag borde, nej jag måste, ta tag i, men jag orkar inte, eller så vill jag helt enkelt inte.
Egentligen orkar jag nog inte fara ut någonstans ikväll, men det blir av, orkar som inte ligga hemma heller. För då kommer ångesten över allt som måste göras.
Frågan är ju bara vad som händer ikväll?

På måndag börjar skolan igen och jag känner inte peppen. Har inte gjort matten och jag ligger efter med monologen. Usch, jag börjar få smått panik men jag orkar inte ta tag i det.

Funderar på att lägga mig ner under täcket och låtsas som att världen inte finns tills Isa hör av sig.
Förresten så har jag ju lite bilder från hennes tatueringstjosan, så här kommer en.



Äsch, nu blir det annat, hoppas att ni får en underbar fredag.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

när ska vi göra våra tatuuuus då? ;)

2009-03-08 @ 22:01:14
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Moa-Stina

när vare jag skulle komma å kolla på din monolog gumman?

2009-03-08 @ 22:04:34
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0