But I can't take the pressure

Sitter på skolan igen, ikväll är första föreställningen och jag känner nervositeten komma krypande.
Jag och Cia tog oss en lång sovmorgon i morse och dök inte upp på skolan föränn halv 2. Det kändes riktigt härligt.
Just nu gör jag ingenting alls medans Cia lyssnar på sin monolog som hon har spelat in på mobilen, hon håller på att lära sig texten alltså. På lite över en timme så har Jonte föreställning som vi ska se och efter det ska jag gå i roll och repa inför kvällen.

Är helt sjukt trött idag, trots att jag sovit asbra hela veckan. Syster ligger hemma med feber, hoppas att det inte är något sånt som är påväg.
Tycker förresten synd om lillbrudan som har feber nu, hon ska ju till göteborg imorgon. Hoppas att hon hinner bli frisk så att hon kan fara:)
Nej nu ska jag göra lite annat, puss!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Oh, just ja! Jag får se om jag hinner komma! Massa LYCKA TILL i alla fall :) Kom ihåg - "Don't doubt yourself, don't even think twice" :)

2009-03-26 @ 17:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0