Cause you got growing up to do

Kan erkänna att det känns grymt bra med fredag idag.  Gårdagen var jättefin, umgicks med Stina för första gången på jag vet inte hur länge.  V i pratade massor och bakade chokladbollar, det gillas. Eller rättare sagt, hon gillas.

Ikväll ska jag umgås med lite folk, typ spela spel osv, kan nog bli mysigt. Jag och Cia ska baka innan som vi kan ta med oss. Haha har kommit fram till att som det är just nu så bakar jag (eller gör kladdkakesmet) ca två ggr i veckan xD

Ska nog dra mig mot omklädningsrummet nu, har för mig att min lärare sa något om att vi skulle vara ombytta.
Puss på alla, ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Moa-Stina

Gillar dig :] hihi

2009-03-23 @ 17:04:03
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0