Dreaming is for fools

Sitter på skolan igen. Allting känns lite bättre idag tror jag. Då jag repade min monolog med Ylva så sa hon att den kändes ganska klar så jag blev lite lugnare.

Nu ska jag berätta om hegen som var, lite sent I know, men spela roll :D
Fredagen for jag och Cia hem till henne efter skolan och bakade chokladbollar och kladdkakemuffins. Dom tog vi med oss då vi lite senare for till Emanuel för att umgås med folk och spela spel. Riktigt trevlig kväll faktiskt.
Lördagen blev inte alls som jag hade tänkt mig, hade tänkt ligga hemma och bara vila men Isa ringde och skulle på party så jag for dit för att träffa henne en stund då det var rätt nära mig. Skulle vara nykter men blev bjuden på alldeles för mycket sprit. Eftersom jag inte klarar sprit så slutade det hela med spya. Så gick det med min nyktra helg. Äsch, jag hade iaf trevligt.
Söndagen låg jag inne och läste hela dagen, förutom då jag tog en långpromenad med min kära mor. Välbehövlig vila kan jag ju säga.

Vet inte om jag har så mycket annat att säga. Vi ska snart springa på lunch, även fast jag inte har så stora förhoppningar på maten idag. Morotssymfoni med svarta bönor och lime, lät inte vidare gott faktiskt.
Aja, ska syssla med annat nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0