I'll bless the day that I found you

Åh, vad jag önskar att den här känslan kan hålla för evigt. För just nu känns livet verkligen underbart och jag är så lycklig.
Blev inte mycket sömn inatt dock,var hyper så jag sprang omkring här hemma som en tok och bakade och maglade osv. Där vi halv 4 tiden for jag ut och träffade Johannes en stund. Jag blev underbart glad då han faktiskt ville komma ut och hålla mig sällskap vid den tiden på dygnet.
Jag somnade väl vid 5, halv 6 någon gång. Är inte ens trött nu, känner mig fortfarande hyper^^

Idag har jag ju som sagt varit på radion och lekt. Sände mellan 3 och 4, det gick faktiskt jättebra även fast jag var nervös som jag vet inte vad. Jag spelade låtar som gör mig lycklig och som har speciell betydelse för mig, det kan ju ha bidragit till mitt superbra humör.

På nån timme så drar jag till träsket för att leka med mina gamlingar och så, det ska bli trevligt faktiskt.
Nu ska jag gå och hålla min mamma sällskap, puss på alla!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du var så söt när du var radion :]

2009-03-04 @ 12:30:27
Postat av: Sandra

Ja de gjorde jag :D

2009-03-04 @ 19:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0