Så kan det gå

Oj, jag glömde helt av bloggen för några dagar. Men det har inte hänt så mycket roligt så det gör nog inget.
Sitter på psykologin nu, jag och Anna skriver på våran inlämning om testtjosangrejen. Anna sprang just iväg för att fråga läraren om en sak och jag kan inte skriva mer innan vi vet så då tänkte jag passa på att blogga lite.

Livet känns både upp och ner just nu, ena sekunden är allt underbart men en sekund senare vill jag bara gråta. Känns inte helt great men det ordnar sig. Känns också lite tråkigt att utlandsresan inte är helt 100 säkert längre. Jag vill verkligen åka, så jag hoppas att det blir av.

Nu kom Anna, skriver mer sen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0