We only run around

Skola igen, sitter i dans och teater och försöker skriva en psykologiuppgift. Vi gör något himla test (som jag och Anna inte har hunnit göra än, ett ska vi göra idag och det andra ska vi göra på fredag), vi ska även skriva en redovisning på det hela som ska vara på 3-5 A4sidor. Peppen. Vi har skrivit inledningen och lite till som vi kan skriva nu innan vi har gjort testet och det blir inte ens en sida. Jag känner att det verkligen går bra för oss eller något sånt.

Idag känns inte som någon höjdardag. Jag har ont i huvudet och mår illa, det jag ville göra då jag gick utanför dörren idag var att gråta. Men,men. Det ordnar sig antar jag.

Förresten så fyller ju en av mina favoritflickor år idag. Cecilia Sundqvist blir nämligen 15 just idag. Grattis till henne, även om hon var grinig imorse då vi uppvaktade. Men hon är ju min syster, jag måste älska henne ändå ;)
Puss på dig iaf lillskit, grattis!♥

Nu ska jag försöka skriva lite till tills nästa lektion börjar.
Ha en bra dag babys! Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hälsa grattis från mig !=D



julia hade förresten någon irritation på blindtarmen, men det var inge farligt :)

2009-03-11 @ 10:30:15
URL: http://annaenmark.blogg.se/
Postat av: Sandra

Men hon är ju liten? :O ofta hon är 15 redan :P

2009-03-12 @ 12:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0