Även om tanken brister ibland

Igår såg vi Pelle Svanslös, alltså teatertreornas avslutningsprojekt. Skitduktiga var dom faktiskt, riktigt roligt att se.
Annars hände det väl inte så mycket igår, sprang på staden ett tag med Cia och andra söta.
Kvällen sög, men så kan det gå, hade iaf ett långt bra prat med min älskade lillasyster♥

Kvällen idag blir nog bättre tror jag, jag kommer att ta flykten till världens bästa Stina för en kväll med prat och mys osv så det blir nog bäst.

Förresten, såhär såg Cias födelsedagspresent ut:)


Nu ska jag snart ta tag i veckans städning och lite annat smått.
Håll tummarna på att vädret blir bättre så att det går att få in en prommis ikväll också:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0