Det glittrar bland töcken & eviga rus

Jag ogillar blåsten som är nu kan jag ju börja med att säga.
Annars är det en rätt bra dag, har tyvärr tagit med mig känslan från igår men med bra klasskamrater så kommer det ut som skratt istället för gråt så det är ju rätt great.

Har engelska nu men jag och Jensmens är klara med det vi ska göra så vi passar på att leka litegrann hehe.
Annars så har vi bara en lektion kvar efter det här så det känns bra. Efter skolan så ska jag nog passa på att dra mig till Radion en stund för att umgås lite. 
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva så jag avslutar nog nu.
Puss på alla som vill ta åt sig♥

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag ogillar verkligen blåsten jag också! Jag vill ha sommar och sol :)



Jag har inte köpt biljett än, måste kolla upp så att det verkligen blir av :) Men jag tror att det får bli tor-sön för mig. Och förhoppningsvis bil, men det kan ju vara trevlig stämning i festivalbussen så det är nog inte helt fel heller :) Om jag nu tar mig dit kanske vi kan träffas där? På Winnerbäck om inte annat :D

2009-05-28 @ 11:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0