Tänk om vi vågade tro på en framtid någon gång

Gårdagen var riktigt fin alltigenom, riktigt härligt!

Gerd fyllde alltså 13 år igår, jag hade bakat kladdkakemuffins som hon fick på skolan, hon blev jätteglad så det kändes bra. Då skolan var slut så for jag och jensmens in till staden där vi träffade isaälskling och albin, sen kom Gerd och vi satte oss för att äta upp hennes present. Sen lekte jag med en massa olika folk inne på staden ett tag.

På kvällen så for jag och Stina ut på en långprommis vilket alltid känns lika bra. Jag kommer fram till så mycket medan jag och hon pratar och igår var det verkligen såna där bra samtalsämnen.
Iaf, dagen spenderades med underbara personer och underbart väder, vad kan gå fel? :)

Kommentarer
Postat av: moa-stina

inget går fel då jag är med i bilden;)

2009-05-19 @ 11:18:35
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0