Vill inte vara den som blev kvar

Fredag idag, vet inte riktigt vad som händer ikväll. Det har pratats om grillning med Isa & Co, jensmens och jag har pratat om filmkväll också, problemet är bara att jag inte vet vilken dag något händer xD Menmen, det kommer nog att ordna sig och bli bra, hursomhelst.

Och usch vad trött jag var i morse. Det var knappt att jag tog mig upp ur sängen, nu känns det lite bättre faktiskt men jag är fortfarande rätt tömsig.

Nu kom glädjen kan jag ju medge :) Hade just betygsprat i psykologikursen och det gick bättre än vad jag hade väntat mig så jag är rätt så nöjd kan jag ju säga.

Nu ska jag göra lite annat, puss på alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0