Vad ska jag med värdighet när jag kan ha det bra?

Torsdagen och fredagen var väl inte de roligaste dagarna hittills. 
Kroppen bröt ihop då jag och Cia var hos Johan och tog det lugnt i torsdags. Jag höll på att somna, men det byttes ut mot ett sjujävla illamående, vilket tillslut blev kallsvettningar, skakningar i hela kroppen, problem med att andas och snurrighet.
Brooks (som är en ängel) kom och skulle skjutsa hem mig men det slutade med akuten istället. Där blev jag stucken alldeles för många gånger (tack cia för att du höll mig i handen), doktorn tog på mina fötter, jag fick dropp och jag blev uppkopplad till en massa maskiner. Det hela slutade iaf med att jag fick ligga på akuten hela natten och på nån avdelning större delen av dagen. Alla som skulle in till mig skulle ha munskydd och nån himla plasttjosan på kläderna.

Men jag kan säga att jag har världens bästa vänner som ställer upp på mig såhär. Vänner som:
Sitter på akuten hela natten
Kör iväg och köper mat till mig
Far hem och hämtar böcker till mig och sen stannar någon timme extra
Håller mig i handen och skämtar med mig då jag grinar över att bli stucken


Då jag kom hem igår blev det datorn en liten stund, middag och sen läsa. Efter det somnade jag klockan 7 och har sovit av och till tills nu. Min förkylning som i torsdags kändes försvunnen har nu kommit tillbaka ordentligt, fail.
Nu i eftermiddag ska jag ringa till lassarettet och få veta ifall det är svinis eller något annat helvete jag har dragit på mig.

Kommentarer
Postat av: moa-stina

nemen gumman, hur är det rikitgt!?

tänker på dig<3 krya på dig!

2009-11-14 @ 17:14:36
URL: http://moastinalindstrom.blogg.se/
Postat av: Victoria

Nej usch vad tråkigt! Men skönt när du får bekräftat att du har vänner som ställer upp :) Krya på dig!!

2009-11-14 @ 17:32:31
URL: http://stjarnstund.blogg.se/
Postat av: Anna

Ta det lugnt och krya då på dig riktigt ordentligt, vännen!!!

2009-11-14 @ 22:29:01
URL: http://annaenmark.blogg.se/
Postat av: ANNNAAAAA=)

SVAR

Du det tycker jag låter som en bra idé, vi kör på att ha en mysdag under jullovet eller nå sånt istället? =D

2009-11-25 @ 15:59:24
URL: http://annaenmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0