Det är dags igen att ta på mig min mask

Jag vill verkligen inte gå någonstans imorgon heller, men det blir att tvinga mig själv. För imorgon ska jag visst på ett till jävla möte plus att jag egentligen inte vill missa mer skola.

Men jag vill inte lämna huset, helst inte ens rummet. Enda saken som faktiskt känns lockande är en bra film, ett varmt täcke och en mysig människa. Bra film och varmt täcke har jag ju här, resten får jag väl försöka fixa under veckan.

Blogg.se är segast i världen som vanligt så det blir inte bilder från helgen idag.

 

Förresten, det är typ dubbelt så många som läser nu. Lust att berätta vilka ni är?


Kommentarer
Postat av: M

Jag läser :] hur många är det som läser?

2009-10-13 @ 09:14:20
URL: http://indivisible.blogg.se/
Postat av: Jens

Jag läser :D Och jag är jag!

2009-10-13 @ 15:09:34
Postat av: Victoria

Jag klickar runt här som vanligt :)

2009-10-13 @ 16:20:08
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0