Don't let us get old

Sitter hos Emanuel, har just ätit och sett sailor moon :D Nu lyssnar vi på bra musik och cia är i badrummet och leker på.
Livet är hyffsat great trots att humöret inte ens nästan är på topp. Har just märkt att skellefteå är ungefär sämst i hela världen. Jag, cia och emanuel har sprungit runt på hela solbacken och typ halva staden och det finns inga halloweengrejer någonstans. Tillslut hittade vi iaf litegrann av det vi skulle ha på partaj, men det är inte okej att det finns så himlades lite. Skärpning skell!

Imorgon blir det halloween myspys/parteyyyyy här hos emanuel, med pynt och utklädning och hela köret så det blir nog najs. Det enda problemet är att vi fortfarande inte har kommit på vad vi ska klä ut oss till, inte helt lyckat men det ordnar sig nog.

Menmen, nu ska jag ge mig. Kan inte tänka mig att någon orkar lyssna ändå.

Jag vill umgås med dig, vet du det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0