Gonna bring me out alive

Väldigt mysig men samtidigt väldigt konstig kväll. Har fått mig ett par funderare under dagen, hade kanske inte behövt mer att tänka på men så kan det gå.
Iaf så har jag varit hos Sayed med Cia och folk, vi har rökt vattenpipa, druckit nån folkis, lyssnat på musik och haft det allmänt bra. Lite tjafs och jobbigheter också, men sånt händer, det får man stå ut med.

Vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till dig just nu, hela grejen känns bara fel i alla fall. Men jag får väl hoppas att det är jag som överanalyserar och överreagerar, så brukar det väl vara.

Ursäkta deppigheten och gnället på sista tiden, jag antar att det börjar vara dags att ta tag i mig själv nu.

Och till min bästaste, jag älskar dig. Jag behövde verkligen din kärlek ikväll, tack.



Fredagslycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0