när vi satt o deppa, flög dörren plötsligt upp och Birgit ranglade in

Jag är sjukt jävla trött, men vad gör man inte för sin baby? Med det menar jag: Sängen kändes som ett bra alternativ, men jag och Cia ska till Emanuel en stund.

Imorgon har vi prov och jag är verkligen sämst i världen på att plugga, (HAHAHAHAHA skrev nyss lycka mig önska till!! Sängen kanske vore ett smart drag ändå xD) önska mig lycka till :)

Nej, nu ska jag läsa igenom samhällsen en gång så att jag åtminstone kan nått då vi förhör varandra, ha det bäst alla. Puss!



Haha Cia förresten, du får tänka att rubriken är något som passar till dagen, en viss låt kanske. Du vet vilken jag menar och även varför den inte blir rubrik :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0