Och kylan kommer inte åt oss här

Den här helgen har varit great! Jag har umgåtts med min myskvinna och bara haft trevligt med lite olika folk, mycket film, musik och godsaker. Hela helgen har även gått utan en droppe alkohol och det känns bra. Såna här helger behövs, jag behöver att bara slappna av och mysa ibland, inte stressa så mycket.

Imorgon börjar praktikveckan, dock så har jag pedagogiskt ledarskap måndag och tisdagmorgon. Tisdag så är det prov också, som jag inte ens har börjat titta igenom, men det ordnar sig nog.
Det ska bli trevligt att vara på radion i en vecka i alla fall, jag saknar mina gubbar.

Äsch, nu ska jag gå till tvn och vänta på att Cia ska diska klart (det är så det ska vara, hon slavar och jag slappar!)

Puss på alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0