Vi kan väl vänta lite och se hur det blir

3 öl och det slutade med att jag somnade på golvet i mitt rum då jag försökte hämta energi för att ta mig upp för trappen (haha pappa väckte mig vid 20 i 6 imorse och tyckte att jag skulle flytta mig till sängen). 3 öl och jag var tvungen att ringa till Cia för att se till att jag inte skulle somna gående på vägen hem.  Någonting blev väldigt konstigt för sådär onykter var det längesen jag var och jag brukar dricka mer än tre.
Aja, jag hade väldigt trevligt hela dagen igår trots att jag önskar att jag hade lite mer självdisiplin ibland.
Nu ska jag göra mig lite mat, klä på mig och lite andra smågrejer och sen åker jag till ante för att umgås hela kvällen. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0