Alla fåglar sjunger falskt

Jag är så sjukt trött idag med, borde nog kanske börja sova lite mindre och se om det går till sig? Jag har börjat sova tokmycket, så fort jag kommer hem så längtar jag bara tills klockan är nog mycket för att det ska vara okej att lägga sig. Stannar nästan hellre hemma och sover än är ute med underbaringarna. Något är fel. 
Får väl se om det fixar sig om jag tvingar mig själv att vara ute ändå och vara uppe lite längre på kvällarna. Att ge upp kl 9 kanske är lite väl dåligt kämpat?

Iaf, ikväll så ska jag till Cia för att hjälpa henne med barnvaktning. det blir nog bra tror jag :)

Annars har jag inte så mycket mer att säga, har tappat orken rätt ordentligt för det här med bloggen, men vi får väl se hur det går.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0