Kom hit era jävlar and aktivera mig

Igår skickade Ylva mig till skolsköterskan
Idag har jag varit på vårdcentralen
Men ingen vet varför min värld snurrar eller varför jag är så illamående, trött och skakig. Som tur är så börjar det äntligen gå över litegrann, nu kommer det bara då och då iaf, det är inte konstant som det var hela igår och hela dagen idag.

Nu ska jag snart gå och se ifall jag får i mig någon mer mat, det är ju pizza så jag vill bara slänga i mig allt men magen säger stopp, blä.
Annars är allt rätt så great, idag tvingade jag mig iväg till teatertjosanet vi skulle på och det var riktigt värt det. Vi får alltså vara med under produktionen av en barnteater som heter näktergalen. Vi får se på repetitioner och genomdrag och komma med åsikter, väldans trevligt och det kommer att bli så bra då det är klart.

Annars har jag inte så mycket att säga, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0