And here is mine: I try to pretend that I like to be part of it all

Just nu sitter jag och leker här medans pojkarna ligger och sover i tvrummet. Alldels strax blir det dusch för att vid 6 fara ut med klassen och ta en öl vilket jag hoppas ska bli riktigt trevligt. Är duktigt festsugen men eftersom det blir att åka till sundsvall inatt/tidig morgon så blir det att ta det lugnt så jag inte är bakis imorgon då jag ska leta studentklänning.


Jag funderar på om det är dags för någon slags ändring i mitt liv. Jag borde bli bättre på att prioritera det jag vill och inte vad andra vill att jag ska göra. Är less på att ständigt vara spänd och ha ont, jag är less på att inte kunna andas av stress, jag vill inte sitta någonstans och önska att jag hade gjort något annat längre.
Är det så fel av mig att vilja sitta för mig själv och läsa en stund för att sen se en film med den människan som just nu får mig att känna lugn flera kvällar i rad istället för att vara ute och umgås med en massa annat folk?
Nånstans bland allt som händer och allt som ska göras har jag tappat bort mig själv och vad jag vill. Just nu känner jag ett behov av att antingen rymma bort eller låsa in mig. Jag är less på kraven.

it doesn’t mean that I don’t love you



Saknar känslan.

Kommentarer
Postat av: Victoria

kramar Bättre hatad för den man är än omtyckt för någon man inte är! Var ärlig och sann mot dig själv vännen! De som är dina riktiga vänner kommer att förstå :)

2010-04-23 @ 16:11:21
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0