Bara en gång bara en gång bara en gång till

Känner att jag inte riktigt orkar. Sover mycket mer än vad jag brukar just nu, allt för att få varva ner och komma undan en stund. Nu ska jag tillbaka till sängen och min bok.

Ikväll är en såndär kväll då jag önskar att vissa saker såg annorlunda ut. Jag behöver vissa saker som jag varken kan be om eller få så som läget ser ut just nu. Det ska dock bli skönt att få somna och veta att Robin och Markus är här.

Om mindre än 3 små jävla veckor är iaf en del av hela det här helvetet över. Tack och lov.



Varje dag av mitt liv,
varje andetag tar tid.
Jag står aldrig still.

Ni vet jag har feber,
det fick jag redan som barn.
Måste visa att jag lever,
så därav mitt tjat.

Varje dag av mitt liv,
varje andetag tar tid.
Jag står aldrig still (stå aldrig still)
Jag står aldrig still.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0