Förlåt tusen felsteg det enda som jag kunde vara

Kom hem från Sundsvall igår, men jag spenderade tiden efter att jag kommit hem med att mysa med min baby. Sundsvallresan blev väldigt lyckad faktiskt, jag hade väldigt trevligt och trots att jag vissa stunder inte alls står ut med min familj så var det mesta riktigt mysigt.
Jag handlade rätt mycket och kom hem med bland annat:
En studentklänning
Stundentskor (Som jag enda sen de försvann från skell ångrat djupt att jag inte köpte)
En ny sommarjacka (Som visst ser ut som en regnjacka men som jag älskar)
Ny bok
Och en massa andra småsaker.

På vägen hem stannade vi till i Umeå där jag hann träffa Sandra vilket var sjukt fint.
Nu ska jag tillbaka till min karl som börjar jobba på typ två timmar.
Puss!



(Förlåt att jag inte kan vara den ni vill att jag ska vara. Förlåt att jag drar mig bort men i eran närhet känns min lycka som ett misslyckande.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0