Jag antar att Du vänjer Dig. Jag antar att Du vet

Inatt har världen blivit sönderbombad, massvis med människor dog, bland annat en av mina bästa vänner, min pappa och min syster. Efter det så var jag tvungen att gå upp på scenen och spela Peter Pan som om inget hade hänt.
Ibland önskar jag att mina drömmar skulle vara lite mindre tydliga.

Idag känner jag mig sådär lagomt bitter, snäste av min baby då han kom in och skulle säga hejdå då han for till jobbet. Jag förklarade för honom att jag inte kommer ikväll, så nu måste jag hitta något annat att göra. Pojkarna ska dricka öl och spela så jag var ändå inte så taggad på att vara här. Menmen, vi får väl se. Jag hänger hellre här än att vara hemma iaf.
Åh, kan inte någon bara ge mig något nytt? Det skulle jag faktiskt uppskatta. Ge mig lite äventyr, eller i alla fall något som jag aldrig upplevt tidigare.

Nä, nu ska jag nog klä på mig och gå till skolan för att skriva klart min förbannade rapport.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0