Att det finns en gräns för hur ont bara en person får göra

Känner att det är med att uppdatera går rätt dåligt.
Just nu så händer det rätt mycket samtidigt som ingenting alls händer. Det största som hänt sen senast är att jag kom in på skolan så efter nyår börjar jag om att plugga. Hur bra som helst!
Är rätt nöjd med allt faktiskt, skulle bara behöva flytta hemifrån igen så skulle allt vara bra. Just nu jobbar jag rätt mycket och då jag är ledig så försöker jag träffa alla mina vänner, dock så räcker tiden inte till för allt jag vill göra.

Aja, nu ska jag iaf försöka sova. Imorgon ringer väckaren halv 7 sen är det en dag med jobb, mingel på dans/teater och sen simning med GullEmma. Greatness alltså!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Massa grattis till att du kom in på skolan :D Det kommer bli skitbra tror jag!

2010-12-19 @ 23:40:24
URL: http://stjarnstund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0