Ge mig en chans och sätt dig bredvid

Det nya året ska bli så jävla mycket bättre än det här! Även om allting är skit just nu så vet jag att allt kommer att bli bra tillslut.
Jag ska fira in det nya året först med en middag med min älskadeCiabäbis och senare en till middag, följt av sällskapspel och massor av vin i andra goda vänners sällskap. Kan inte slå fel.
Efter nyår så blir det rätt lugnt ett par dagar, men den 5 så blir allting great, jag sticker till Stockholm med Marica för ett par dagar med fest, shopping och mys. Love it!

Jag ska inte låta ångesten och misstagen följa med mig in i 2011. Jag ska inte låta ditt inflytande på hur jag mår följa med heller. Nu fan ska jag hitta mig själv istället. Just nu längtar jag efter livet, och jävlar vad jag ska leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0